Dans Bergforsen Zlips

Shit pomfritt! What a night! Om fredagsdansen var en kanondans då vet jag inte hur jag ska klassa dansen igår.... SååSåå kul =) Kan kanske bero på intaget hos AnnaKarin i och för sig *skratt* Jag och Malin spatserade de få metrarna från min lya ner till AKs. Vi mötte Emil nere i porten och Jenny var redan där. En halv vinflaska och lite cider senare kom resten av gänget från Ösund och Hudik.  Nedan kan man ana att vissa av deltagarna har en förkärlek till vapen...

        


Till dansen! Jisses vilken kväll det blev. Fick oräknerliga drömfoxar med då många av mina främsta favoritdansare var där....  mmmmm! Buggen var oxå kanonrolig. Måste nog festa till lite oftare innan dans om det blir sånna här lyckträffar! Kvällen gick jättefort... Kom på att plocka fram kameran mot slutet av kvällen.

   

Zlipsarna var apbra!

Nu är jag uppvärmd inför Öviks Maran!


Kommentarer
Postat av: Malin

håller med, vilken underbar kväll. När blev det så här kul med dans?? Känns som om det är en ny upplevelse:) Längtar så att jag håller på att dö till maran, skulle vilja åka fredag också:) Kram

2007-09-02 @ 22:31:53
Postat av: Malin igen...

Dåligt full jag ser ut... inte undra på att jag tyckte alla var bra att dansa med:)

2007-09-03 @ 05:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0