Fullt ös

Snart är min triologi på Onken som nattsyster över för den här gången. Shit Pomfrit vad jag har gjort lön för mödan de här dagarna. Inatt har det dock varit helt ok förutom mellan 21:30 och 23:30, så man ska inte klaga. Känner mig hyfsat pigg oxå.  Ser fram emot en fyra dagars ledighet, ska bli så skönt. : ) Slappa och njuta av livet och naturen i Säter, mysa med Bilbo och Frodo. Hoppas på fint höstväder!

Om två timmar åker Daniel, bedrövligt att vi inte hinner ses innan. : ( 

Men först ska det sovas och sedan ska jag njuta av min vän Malin Roffe isakssons sällskap ikväll. Det är verkligen något jag ser fram emot, för det kommer att dröja till nästa gång...


Det är inte jobbigt att vara vaken på natten, det är baksmällan dan efter som är det besvärliga med nattarbete.
I alla fall för mig : )

En patient frågade nyss; Är du här varje natt? 
Gud va jag gillar mitt jobb och just min patientgrupp!

Nä nu ska jag koka kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0