Ledig tisdag

Jag uppskattar verkligen friheten i att jobba treskift samt att få lägga mitt eget schema!

Har som mål idag att städa=slänga saker och kläder som jag inte behöver eller använder. Har sååå mycket saker, försöker ofta att rensa och sortera men det är svårt. Jag och D är väldigt lika på det planet, värsta hamstrarna, det där och det där kan ju vara bra att ha någon gång... Suck. Det stora problemet är att när man väl vill använda den där bra att ha saken så finns det inte en chans i världen att komma på i vilken låda/skåp/förråd man lagt den i.

Upptäkte precis en platt låda under tvn där jag lagt min Legitimation. Där hade jag aldrig kommit på att leta i första taget. Nä åter till städningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0