Less

Klockan är bara 23. men känns som 02:30 typ. Är trött en ändå inte. Får ont i ögonen och pannan av att sitta framför datorn, har läst en pocket om dan = 3 stycken nu när jag varit i Säter, TV.n funkar inte här ute, mamma sover, pappa är i stockholm, vill att Daniel ska komma hem. Saknar honom hur mycket som hällst! Vet inte vad jag skulle göra utan honom i mitt liv...

Måste börja träna, känner mig pluffsig, inte min favoritlook precis. Måste göra något med det här håret!! Det är platt, fett, omöjligt att stajla, hårslingor (rättare sagt halva hårmanen) far ur snodden när jag dansar och kommer mitt i fejan. Vill inpacka, färja, göra någon dunderkur, klippa, få uppsättningstips... Måsta boka tid hos Emma!

Har "silkepilat" ena benet och ena armen idag, orkade inte med mer smärta...

Verkligen nöjd tjej.


(åsså vill jag att roffe ska bo i sundsvall)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0