Blender Ånäsparken

Asså hur bra kan en danskväll bli igentligen?! Känner mig verkligen bortskämd =) Kvällen började dessvärre sorgligt, minuten innan vi skulle iväg drar Ankan sorglöst på sig sina trotjänare till dansskor och upptäcker att det gått hål i sulan på högerskon... som jag har bävat för den dag :( Tack och lov köpte jag ett par skor av Jenny tidigare i sommar men de hade jag inte börjat att dansa in än, men nu är de på gång. Som ett mejl i inboxen så fick jag skavsår på foten... Sommarens danser har ju såklart slitit musten ur sulorna på de gamla skorna, sedan sommarpremiären den 24/5 i Nedansjö så har jag dansat 31 gånger... :) I stort sätt endast 10poängsdanser... hon dansade en sommar... vild och galen!   Hursom det var skofrågan.

Vi kom till ånäsparken ca 20:15 och det var kö in! Började med två härliga danser med min Daniel och sedan så kom pojkarna på rad, stod bara en halv dans på hela kvällen och det var en damernas. Trots tjejöverskott =) Hade verkligen flyt ikväll. Fick flera roliga bugg... jag tycker att det är så galet roligt att bugga, är så lycklig över att min buggångest har släppt. Men vissa vill jag främst foxa med och det fick jag ikväll. Att man kan foxa så underbart som vissa... SS är i en klass för sig... Fick dansa med två nya oxå, kul : )

Kvällen gick såå fort, trots skoskav, och som avslutning hade jag och D en liten pratstund med Lasse i blender och jag vågade mig på en kram oxå :) Blender var lika bra som igår i Baggis = Underbara! Gillar låtarna så mycket och tycker om att bara stå och titta på dem när de spelar oxå! Jättebra med deras små högtalare som inte skymmer hela scenen när man står på kanten av scenen.

Förhoppningsvis blir det dubbelZlips nästa vecka på Ånäs och Ösund. Nu väntar tre nätter på Onken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0