Less

Man ska väll inte klaga men det är såååå lugnt på jobbet, trots att jag är ensam syrra det här passet. Tiden bara drar sig fram och insperationen är inte direkt så stor.  Det var likadant igår.

Hade mycket hellre varit med Daniel occh strosat nu när det är drakbåtsfestival nere på stan. Ta ett glas eller tre.

Efter den här helgen så har jag bara sex nätter kvar på avdelningen innan jag börjar på mottagningen. Längtar efter OB men det kommer väl inte in förren oktoberlönen kan jag tänka mig.

Imorgon blir det dans igen. Hög det bästa stället av dem alla! Och det kommer att komma mycket folk, helt galet.


Nästa vecka finns det risk att det inte blir någon dans alls för min del fast kanske kanske blir det Zlips i Östersund på lördag :)

Kommentarer
Postat av: sara

Hör av dig om du ska till staden Östersund :O))

2008-08-09 @ 17:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0