Rastlös

...redan utråkad och det innan jag ens kommit till jobbet. Är det lugnt inatt igen så får jag väll städa hela medicinrummet... underhållande värre *haha*  Några timmar senare: Tja än så är det lugnt i allafall, håller på att strukturera upp narkotika och kontrollläkemedelspärmarna har gjort hälften : ) Kontrollräknat och donat. Det är lugnt så in i norden. Tänk om jag var så strukturerad och ordningsam privat som jag är på jobbet, men så är det inte riktigt.

Är faktiskt på ganska bra humör... men det hade varit roligare att vara med Danne och grabbarna som skulle på fest hos Per.

Glömde att skriva att jag var på stan och shoppade en del i går innan jobbet. Har inlett mina Maraförberedelser med att införskaffa ett rött glansigt linne från Gina för fantastiska 29kronor. Längtar efter att få dansa i det! Samt en halterneckBh till och ett par korta svarta shorts. D tyckte att jag blev så fin så han tvekade över att släppa iväg mig själv till Övik =) Måste bara hitta lite fler överdelar som passar till så jag har ombyte. Men det är ju en kväll till och då vet jag inte alls vad jag ska hitta på! Kläderna som jag slitit på i sommar känns helt utdansade.. jag vill ju vara fräch och nystajlad på Maran! Tyvärr så kryllar det av höst och vinterkläder i butikerna och jag måste ju ha FÄRG, glitter och glamor så jag syns och inte behöver slita häcken av mig för att jaga efter killarna ; ) Måste åka till Birsta!

Jag är så nyfiken på vilka som läser det jag skriver! Det är inte så många, bara runt 20-30 stycken per dag men det är ju ändå några stycken : ) Ni som är inne ofta får gärna skriva ett hej : )

De bloggar som jag läser mer eller mindre ofta är:
Roffes  malinisaksson.blogg.se
Biggis elinedholm.blogg.se
Fridas livsdans.se
MäklarMarias
Lina och Jonas vintertjärn.blogg.se
Annas annaskaos.blogspot.com om tonårsröven
Rogers Har jag tid med blogg?? http://blogg.aftonbladet.se/6291/ Denna kan verkligen rekomenderas skrattar kopiöst ofta. Gillar killar som har en god hand med orden :) 

å så är det en massa andra men dessa har jag på favoritlistan hemma.

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag tittar in här titt som tätt, men det vet nu säkert =))

2008-08-24 @ 08:52:08
URL: http://carros80.blogg.se/
Postat av: K

..om att tjyvläsa i bloggen och vem som läser!?...jag är en helt vanlig danstjej (vi känner inte varann) som ramlade in pga att jag sökte något med dans och dansmara en gång för länge sen...sen är det så skoj att "läsa om/bli uppdaterad" på de danser man inte själv hinner fara på...man kan ju ha missat en toppenkväll ;) och vill ändå få en uppfattning vad folk tycker, vilken publiken det har varit, hur orkestern spelat m.m.

Härlig inställning till dans och en fin blogg i övrigt!!



...jag känner allså inte dig men har dans som stort intresse.



Härnäst väntar Maran för mig och mina vänner. Det ska bli skoj.

2008-08-25 @ 21:09:57
Postat av: ulfan

Är ju här och smygläser då och då, men det är väl knappast någon hemlighet;). Måste ju hålla mig uppdaterad om vad som händer på sjukhuset och dansbanorna norr om sthlm.

2008-08-28 @ 01:02:57
Postat av: annsopannso

Hey bejbi! =)

2008-08-29 @ 09:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0