Roffe!

Man kan faktiskt inte var på topp jämt Malin ;) Men okej jag tar och taggar till lite.

Ikväll är Danne på dans i Nor utan mig. Känns mycket märkligt då det är jag som brukar åka på dansäventyr utan honom tätt som oftast... Men det var tur att jag inte åkte är så trött så hälften skulle vara nog. Det var första dagen på mottagningen idag och då jag klev av natten i gårmorse kunde jag inte somna förren fram mot 02 tiden inatt som var. Det var JÄTTEMYCKET på jobbet, jag gillar verkligen när det är tempo men efter ett par tre, fyra timmars jättetempo så minskar i alla fall min prestationsförmåga några snäpp.. eller snäpp var kanske en lite väl stor fösköning av kaoset i huvudet jag kände idag...

Direkt efter jobbet hem och snabbvila inför syrelsemötet med kören på 1891, eller innergården som restaurangen heter nu. Det var kul att träffas och snacka några timmar, riktigt bra möte faktiskt.

Nu sitter jag och diggar Zlips skiva, är helt såld på den, även de lite mer konstiga låtarna ;)

Söker med ljus och lykta efter färdsällskap till Umeå och Expanders imorgon.... VILL åka men har ingen skjuts än :( 

Vill inte missa de kvarvarande sommardanserna! Hur som så blir det Ånäs på torsdag och förhoppningsvis Sandviken på fredag.... om jag hittar skjuts =)


kramar till mina läsare!

Kommentarer
Postat av: Roffe

Trevligt med ett blandat inlägg och inte enbart en dansinlägg:) Hörde du att inflyttningfest blir andra helgen o oktober, Muffen skulle ta semester då och Kicki kanske skulle komma, kommer du? Måste börja planera in ett sundsvalls besök snart:) Kram

2008-08-27 @ 11:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0