Bloggförsök

Jag har ont om inspiration. Det är en körig period på jobbet nu, massor med patienter, svårt att hinna med, lätt att det blir något slarvfel. Arbetsmiljön är verkligen på gränsen när det blir ett sånt här tempo. Bara tre dager kvar sedan blir jag ledig i över en vecka. Ofattbart lyxigt med att vara ledig röda dagar. Får den nya utökade lönen den 23.de, skönt.

Idag hade jag ett normalt blodtryck till om med, vart tvungen att testa flera gånger. typ 125/75 jämfört med måndagens tryck som var 145/95. Är det möjligt att det kan växla så? Imorgon är det dax för VC besök igen, får se hur det ligger då.

TävlingsBuggtränade igår för Thomas Sholtz och Karolina, vi var tre par. Det var jättenyttigt men att "allt" ska funka redan den 7/2 verkar lite taight.... Jag skulle tänka på att inte stressa så mycket, ta det lugnare i snurrarna och i mina steg... Sedan vet jag själv att jag blir för het på gröten och kör mitt eget rejs. Vi övade på in och utsrålning i ring och jag körde nästan bara på utstråling... Daniel hade svårt att kontrolera mig, så det kan gå.

Emelie dansade verkligen jättesnyggt på den övningen!

Tidig kväll ikväll. Trotts att inte ökad sömn verkar hjälpa på den tröttheten jag haft sista tiden.

På fredag är det i alla fall DANS!!!! på Aveny som jag längtar. Shake it baby! Sedan blir det Julton hela helgen och sedan är Julveckan i gång. Julklappar.... liiiite stressigt.

Kommentarer
Postat av: SweetyP

Men woooooow det var på tiden bruden :o) Att uppdatera bloggen lite - trots körigt på jobbet ;) Jasså ... skarru tävla i bugg - grymt tufft isåfall:o)



Jag vill oXå shakea till shake men jag har en suris här hemma .. så vi får se hur det går suck Jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill !! Så det e så ;) kram

2008-12-16 @ 22:41:48
URL: http://sweetypajen.blogg.se/
Postat av: Elin

Klart blodtrycket växlar!! Hela tiden.. Hoppas det var en engångsföreteelse bara det där höga! Kram!

2008-12-18 @ 10:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0