Post Dansbandskammpen.

Ja vad ska man säga, en halv förmögenhet fattigare på ringda Shakeröster. Varken Shake eller Zlips gick vidare, bittert. Det blev många gravöl åt folket, det känndes stundvis som att det var sverige mot elendet LarsKristerz, de är roliga att se i tv men när de spelade kanske 6 danser senare under kvällen lät det heeeeelt fruktansvärt. De är inte värda att gå vidare över huvudtaget! Älvdalen har gjort sitt i Dansbandskampen, för länge sedan! Det var väldigt svårt att både höra och se där nere i Strängnäs, det är verkligen ett enormt arrangemang. Så då inget av mina älsklingsband gick vidare, blev den största behållningen av kvällen upptäkten av en ny kalasbra danskille! :)  Råkade dansa sista dansen med Jana, jag förde och vid gud va den kvinnan kan följa... det gick som en dans och jag blev lite lätt speedad efteråt :)

Hemresan gick galant, med öronproppar och eget säte så sov jag ända till Kvissleby. Men här ska sovas lite till så jag orkar med Julsjungandet i Sörberge.

Kommentarer
Postat av: Sweetypajen

Tjingelingeling !!



Hoppas allt e bra ... :o) Här i Indal e det snöigt som tusan - men det e mys !!



Shake nästa torsdag - det e ett måste ;)



Jag såg juh inte dig i Tv-rutan juh- jag tittade o tittade o tittade :) Shake var helt fantalastiska !! :)



kram

2008-12-11 @ 21:33:56
URL: http://sweetypajen.blogg.se/
Postat av: Lina B

Ja, det var verkligen skit att inte Shake elle Zlips slog ut dom där usla Lars Kristerz. De är ju pinsamma. Jag visste inte att du var där, verkar som att det var kul i alla fall!



Kram,

Lina

2008-12-18 @ 09:23:51
URL: http://vintertjarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0