Skamligt

så dåligt jag uppdaterar bloggen nu för tin. Men jag har faktiskt inte haft tid och heller ej lust så då går det inte annat än trögt med författeriet.

Något annat som inte heller känns så vidare lustigt är att jag är så hög i trycket... :( Låg på runt 140/100 puls 65, idag utan någon större stress eller hög belastning. Jag kan ju bara föreställa mig hur det ligger när jag jobbar på i 120. Har ofta ont i huvudet och i bland lättare yrsel och även tryck i bröstet. Jag gissar att det beror på (förutom arv) att  jag har så mycket för mig privat på fritiden. Är ju nästan aldrig hemma en hel kväll efter jobbet och bara slappar. Förra torsdagskvällen var jag hemma. Å så låg jag i och för sig och var bakis hela söndagen som var men jag kan inte riktigt kalla det att vila igen sig precis. Måste nog hoppa lilla lördag då det är dans på Aveny på torsdag. Samt skippa Ösund på fredag.

Dannes 30 års fest blev i alla fall riktigt lyckad! Det var jätteskoj och de flesta hade nog roligt, jag hade det i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0