Otippat

Det är redan torsdagkväll/natt. Helgen som var gick inte av för hackor på Onken. Obeskrivligt jobbigt både fysiskt och psykiskt, mest psykiskt. Blir helt farsinerad över att en kropp kan göra så fruktansvärt ONT.  Smärta kan verkligen vara svårt att häva. Just nu har vi en patient som har det så...  VI började fredagspasset med fem tommplatser = fem patienter att dela på. Halv fem började det droppa in nya patienter och sedan var lugnet över kan man säga. Efter fyra pass så var jag nöjd, typ.

Som ett brev på posten så har jag dunkat på mig en förkylning av något slag :( Kände av det under onsdagspasset på jobbet. Jobbade idag oxå men kostar på mig en karensdag i morgon. Den andra på en månad! Pest.. Just nu är det sånt tryck och så jobbig arbetsbelastning så det går inte att vara där alltför förkyld.

Jag står även över Shake i Umeå :( :( :(   Var SÅ taggad och sugen. Less jag blir. Men det kommer fler danser.



Det viktigaste som hänt senaste dagarna är Elin och Kristers lilla Iris som har tittat ut.

Stort Grattis!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag kan inte heller åka till Ersboda idag.. min svärmor som skulle vara barnvakt är sjuk. Så vi kan väl sitta hemma och tycka synd om varandra :)

2008-02-22 @ 13:31:15
URL: http://danstanten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0