Snörvel

har varit ett återkommarnde ljud i lyan senaste dagarna. Tycket att den här sjukan kunde få ta och gå över nu snart. Känns som att jag behöver vila imorgon oxå. Blir trött av ingenting just nu.

Igår var det lördag och Melodifestival on the tv. Vi gjorde Flygande Jacob, en maträtt som jag inte ätit på typ 15 år, å det var hos morbror Tore i Rossön en sensommardag. Det var tider det. Hursom, det var rätt så gott i alla fall : )

Nu ska det göras fruktsallad, min kropp kräver Cvitamin i mängder!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej! Hoppas du kryar på dig snart. Så hopplöst trist att va sjuk! Synd att du missade Shake också. De spelar här snart, men precis när det kanske snart kan hända nåt eller redan har hänt nåt, så jag kan knappast hoppas på dans.

2008-02-24 @ 16:19:21
URL: http://livsdans.blogspot.com
Postat av: Sara

haha morbror tore, det har jag aldrig hört någon säga... här äter vi flygande jacob ngn gång per år :O))
Super kul att läsa din blogg iaf!!

2008-02-25 @ 09:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0