Årets första dans!

Blev till Blender i Bergeforsen. Riktigt bra dans. Och bra musik, satt en låt och bara tittade, lysnade och njöt av att titta på Blender. Blev verkligen helt uppslukad. Passade på att kolla in den långa mannen Urban lite extra, tråkigt att han ska sluta... Att spela bas är verkligen coolt, det ser både lite nonchalant ut och kraftfullt. Musiker över huvud taget blir jag imponerade av.

Annars dansade jag nog alla tror jag. Det var underbart att få dansa igen! Men det märks i kroppen att det var några veckor sedan sist, huuva.

Nu ska jag sova. Det dröjer nog någon timme eller två innan kära Danne ramlar in från krogen... Längar efter honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0