Misslyckad dag

Fy fan va jag är dålig. Tror inte att det kan finnas alltför många som är lika lata som mig. Otroligt. Låtit en hel ledig dag bara glida ner i papperskorgen. Sovit, läst, vilat, surfat, fastnat i diverse bloggar. Inte gjort ett piss hemma på hela dan. Bara fått otroligt ont i huvudet  :(

Daniel var ledig igår och städade som bara den.

Velar över vad jag ska göra imorgon. Mamma vill att jag kommer ut till Säter, jag får så otroligt dåligt samvete över att jag är där så sällan. Danne jobbar och vill att jag hänger med ut. Jag känner mig bara sliten och deppad över att jag slösat bort en hel dag med att bara sega på hemma. TRÅÅÅÅKIGT. Länge sedan jag kände mig så här misslyckad. Piss oxå.

Härligt med kreativa människor, NOT.

Nä nu satan ska jag in i duchen och stänga av datorn så jag inte slösar bort mer tid.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ibland måste man ha sånna dagar:) Jag kommer förmodligen upp till sundsvall på torsdagen, hörde något om en roffe fest på fredagen...låter ju toppen. Tänkte åka och hälsa på Elin i huset också, kanske fredag fm. Muffen skulle bara informera Elin om det:) Gud vad jag längtar efter er nu:) Puss å kram

2008-01-07 @ 12:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0