Pensionär

fyllde min pappa idag, 65 vintrar. Fast han gick i förtid för snart tre år sedan, så han har ju rätt bra kläm på det där med att vara ledig.

Apropå arbetslivet har jag nu gjort färdig mitt gästspel på OnkMott. Börjar på avdelningen igen på söndagkväll. Känns lite dubbelt, kul att komma tillbaka till det vanliga och mina fina arbetskamrater där, men tråkigt att inte vara på mottagningen oxå. Gillar verkligen folket där, särskilt mycket Marie, hon är en klippa! 


Här kommer lite bilder från Nyår. Håll till godo. : )

image141

       

image148

     
    

Nyårsafton blev en trevlig kväll. Tiden gick otroligt fort, helt plötsligt var klockan 12 och i nästa stund närmare fyra på morgonen. Kanske beror på allt bubbel som korkades upp... Som bilderna visar så var det en hel del Gitar player som roade oss under kvällen.  Jag är då verkligen ingen stjärna på det.


Denna helg har jag inga direkta planer...
Ingen dans innplanerad och Danne ska ut med grabbarna på lördag efter Bingolotto.

Nån som vara med mig kanske?  Jag är ganska snäll = )

Kommentarer
Postat av: Ann-So

Du och jag och en fika? Jobbar dag i helgen men det finns ju kvällar! Kram

2008-01-04 @ 01:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0