Pust!

Idag har jag varit en duktig, huslig anka. Inte ofta det händer : ) Städat, damsugit, sorterat, gjort hemmagjord glass. Nu är det bara duchen som väntar innan nästa jobb sätter fart. Borde nog vila lite innan.. Tror ju inte att det lugnat ner sig allt för mycket på Onken sedan igår.

Dagens fråga: Hur kan träningskläder lukta så förskräckligt, i alla fall manliga sådana?!  Efter ikväll har D spelat innebandy tre kvällar på rad.

Jag säger bara det, det där med idrott har jag aldrig förstått mig på.

Kommentarer
Postat av: Ann-So

Jag ska ju ha skorna till sommaren ju!! ;) Skönt med lugn kväll på jobbet. Jag håller med om att man blir nervös och tror att man missat hälften av det som ska göras när det är så lugnt, hehe.

2008-01-18 @ 12:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0