Shake

Längtar såå efter att dansa till Shake... Hittade via DM en låt de brukar spela. Run, run, run. Helt ootroligt bra låt, hör bara Shakes version även om det inte är den som jag lysnar på. Ni fattar. Längtar efter deras nya skiva, kommer att inhandlas pronto på DansMaran...

Men först ska jag bli fri min förkylning. Ledig dag idag och då blir man ju lägligt nog förkyld. Jobbar helgen sedan och ska ut till Säter efter jobbet på lördag. Ska bli skönt. Papps hämtar mig. Jag måset verkligen börja öva på det där med att köra bil... känns väldigt långt bort att jag ska få till det och få körkort. Måste bli av med min körrädsla.

Håller på att kolla upp tågpriser till Öland och till Norrköping. Känns lite dyrt med hela maffiafestgrejen. Inte kvällsaktiviteterna men resan och boendet... suck. Innan det är det finlandskryssning i början av mars. Portugal i april (sorg och bedrövelse med tanke på BOOGART, fan) pengarna bara rusar iväg och jag ser inte fram emot att lägga den schema perioden.

Vill ju åka ned och hälsa på Malin oxå...

Och så är jag sugen på att åka på dansturne´. 

Snart är det sommar, underbart! I tanken är jag redan där, på någon loge, njutande i fulla drag...

Kommentarer
Postat av: Malin

Gud vad du e rolig, Ankan i sin lilla egna värld:) Den där maffiafesten vet vi ju fortfarande inte om den blir av, eller? Jag är inte 100% säker på att jag kommer att få ledigt då.... Åh, vad härligt med maran:) Hade gärna varit där:)

2008-01-10 @ 23:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0