Blender HÖG

Jäklar vilken kväll..igen :) Blender var så grymma! Spelglädjen och scennärvaron i allas ögon blixtrade likt ett åskoväderväder i augusti. Underbart fantastiskt roligt med alla stjärnor som kom förbi efter Malungsfestligeheterna oxå. Fick massor med bra danser under kvällen. Stod nog bara en dans tror jag. Behövde knappt jaga alls då jag själv var extra eftertraktad igår *jätteglad* Jisses va jag längtar till ÖVIK, både att slippa tidspressen som finns under en vanlig dans och främst att få träffa alla mina storfavoriter som är så bedrövligt utspridda över landet...

Igår hängde två av Daniels kompisar med, Micke och Linkan. Jätteroligt, det lät som att de blev taggade istället för bortskrämda i alla fall :)

Sista semesterveckan nu. Och ingen dans :( :( :( Katastrof... skulle vilja åka till Umeå på fredag men Lottisen gifter sig på lörda så det är bara till att stanna hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0