Semester och Möhippa

Gud va jag önskar att jag hade ett hus med trädgård! Var hemma i Säter en snabbis igår eftermiddag/kväll/natt, innan regnet han börja strila ned så kastade jag mig över jordgubbslandet (det meterhöga ogräset) med liv och lust. Jag verkligen älskar att kunna vara ute och fixa i trädgården! Andas frisk luft, höra fåglarna och vinden i träden.... det ger livet mening.

Väl hemma i stan fastnar jag bara framför datorn eller med någon bok.... Inge givande alls!

I lördags var det i alla fall Möhippa och Svensexa för hela slanten =) Det blev riktigt trevligt. Först kidnappning till Spat på södra berget därefter skumpa innan middag och rumpskak på Oscar. Lotta kan verkligen med det där med skakeriet, minst sagt! Har knappt fått upp hakan än, hon är helt underbar min syster! :)

      

Kommentarer
Postat av: Anna Fahlen

ÅHHHH vad kul!!!

När gifter de sig ?

Hälsa Lotta och Gratta så mkt!

2008-07-16 @ 21:49:33
Postat av: Ankan

Lottisen gifter sig nästa lördag alltså den 26/7. Jag ska hälsa :)

2008-07-17 @ 10:42:31
URL: http://dansanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0