Danshelg igen :)

Senaste dagarna har gått i dansens tecken tack och lov. Torsdag, Shake i Kovland. Toppendans och mina kära shakear gav gärnet. Det var ganska luftigt på golvet faktiskt så dansmässigt kunde det inte bli bättre.

Fredag hade jag och D tänkt gå ut, började kvällen med vin och ost i soffan och fastnade kvar där resten av kvällen...

Lördag lyckades jag hitta skjuts till Långsele och Hanssons loge. Mycket trevligt ressällskap, tack Kristoffer, Magnus, Emilie och Yvonne.  Premiär där för min del, härlig loge med dess panorama fönster och super trevlig personal. Har nog aldrig fått så mycket uppmärksamhet när jag köpt varmkorv tidigare *haha* Även denna kväll var det luftigt på golvet och inte så mycket "kändisar" men jag hade jättekul hur som hällst.

Söndag: Började dagen pigg och shoppingsugen... Har ju egentligen ingen budjet för shoppig inför Öland men hem kom jag med en drös med kassar, blandannat skor. Fick shopping och fika sällskap av AnnnSo, en klippa! :)
Så var det ÄNTLIGEN dax för sommarpremiär på HÖGs loge!  Det var skyfall på vägen ner mot Hälsingland men väl där så sken solen från en blå himmel. Första danserna var jag helt lyrisk, dansade på små moln av lycka! Tänk att en plats kan rymma så mycket känslor! Zlips var gudomliga och samspelet och kantakten mellan bandet och publiken kändes tydligt. Applåderna haglade i lokalen.

Trotts överskott på tjejer och oskyltat med damer och herrar så fick jag många härliga danser och bler uppbjuden ofta =) Bara de senaste veckorna har jag fått två nya foxstorfavoriter... Å det är något jag verkligen uppskattar. Och buggen känns roligare och roligare!

Köpte ett par buggskor av Jenny oxå. Superbra!!! Men jag vill ändå prova/ha ett par ballerinadansskor.

Livet leker!


Kommentarer
Postat av: Annsopannso

Om du vill kan du skylla din spräckta skobudget på mig. =) "köp dem! De är ju så fina."

2008-06-16 @ 12:47:49
Postat av: Frida

Låter härligt med så mycket dans på rad. Och utedans är ju så....så SOMRIGT!! Man blir bara så lycklig!

2008-06-16 @ 17:08:08
URL: http://livsdans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0