Midsommar

Vilken mysig midsommar det blev. Trots halvdan prognos från SMHI har jag till och med lyckats bränna mig efter några dagar i solen. I fredags vid 13 tiden hämtade vi upp Lina som lyckades klämma in sig i bilen, vi hade fyllt den ordentligt kan man säga. Med zlips skiva dundrandes körde vi glada ihågen mot Huljen och den efterlängtade Misdommarfesten!  Å oj så trevligt det blev, silllunch med nubbe (jag hade gjort en egen med citronsmak, den fick dra i hela tre timmar tror jag) därefter kubb och boulturnering och sedan blev det middagsmat med grillat och knytis. Det var många intresanta trevliga människor där från diverse ställen i landet och europa. Många skratt blev det.






     


Premiärbadade hela tre gånger! Tur man är viking, så man int frys så lätt!

Kvällen avslutades med godnatt/spökhistorier som jag bjöd på... Haha, jag skulle nog behöva gå någon kurs i historieskildringar bara.

Dan efter började bra men efter någon timme mådde jag inte så jättebra. Tror knappt jag varit mer bakis någon gång faktiskt. Ölandsvistelsen får nog bli en nykter tillställning om jag kommer att må som i lördags.

När det var läge begav vi oss till nästa tillställning. Mot Erikslund och Thomas stuga. Ann, Thomas, Gun och Hedvig var där och det var oxå trevligt. Solen sken från och till och det känns verkligen i skinnet nu.

Kommentarer
Postat av: Malin

hahahahahahaha, Öland kommer inte att bli en nykter tillställning, vilket skämt! Ni ser ut att ha haft en supermysig midsommar ju... Om en vecka är det nog dax att tända grillen, sprätta en cider och ladda inför veckans 3:e danskväll, underbart! Vi hörs i veckan, puss!

2008-06-23 @ 15:42:32
URL: http://malinisaksson.blogg.se/
Postat av: Malin

Du, J:et och jag har snackat lite om vilken dryck som ska intagas under veckan och vi tycker ju att drinkar låter trevligt, så vi tänkte att vi tar med lite blandad sprit, likörer och tillbehör. Vi behöver inte ta med ren sprit, J:et skulle ta med en bag in box med sprit! Jag tar med Absolut päron, coccoslikör och coantrå (haha, du vet vad jag menar), och säkert lite mer blandat! Bålhinken glömmer vi inte:) Vilken tid kommer ni att komma ca?

miss u 2!

2008-06-23 @ 23:10:12
URL: http://malinisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0