Zlips

Jag är tokZlipsfrälst. Har faktiskt inte varit det så länge. Lite mer än ett år bara, känns faktiskt lite pinsamt att informera om det. Hela konstelationen och farmtoning i bandet är bara klockren. Så mycket känsla, så mycket kärlek, så mycket gung.... så genialt!

Har velat stutsa och gunga på jobbet av danskänslor som löpt amok i hela min stackars kropp idag efter den underbart bästa danskvällen igår...
Smygbloggade och var in på DM x flera under arbetspasset.

Lysnar på Zlips skiva som släptes förra sommaren, köpte den i lördags. Det är smärtsamt att lysna, då jag bara vill dansa, dansa, dansa. Rocka på eller gunga på i en bugg eller ännu mer MYSA i en sköööön, nära, fox.

Hoppas att Öland bli en bra dansupplevelse. Börjar skapa mig ganska höga förväntningar.......

Kommentarer
Postat av: hp

KEEEP ON DANCING! tack för dina svar.. du får ge mig en danslektion nån dag.. är rätt bra på juckrörelsen.



ömma smek /hp

2008-06-17 @ 00:29:12
URL: http://hanapee.blogg.se/
Postat av: Roffe

För mig har Öland alltid varit en dansupplevelse, underbart! Tänker på alla gånger man kommer ner till stugan efter dansen och är helt till sig trasorna, du vet ju hur det känns? Danskär, det är den nästa bästa upplevelsen man kan ha:) Öland 2008 kommer att blir fantastiskt: Dans,fest, grillning, sola och bada (det måste bli sol), lite shopping kanske, och får träffas igen:) Ha det så bra Ankan så hörs vi och framförallt ses om typ 2 veckor:) Puss å kram!

2008-06-17 @ 13:24:09
URL: http://malinisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0