Danshelg

Hela helgen har varit vikt till de bästa Shakearna i världen. =) Äntligen efter 12 års socialdansande kan jag kalla mig för en äkta dansbandsgroopie *haha* Efter Altiradansen med Shake i fredags bar det (efter en dusch, snabbpackning och lite vila) av mot Skultuna och DansMaffia fest tillsammans med de trevliga medlemarna i Shake i deras sharmerande buss. Mycket intressant att se hur deras arbetsliv fungerar utanför scenen. Kan bara säga vilket slitgöra!

Som dansare är jag så oändligt tacksam till att "mina" dansband orkar jobba och slita. Dansbanden är den största förutsättningen till att jag ska kunna få göra det som jag allra mest av allt vill göra, alltså DANSA. Snackade med en av arangörerna på Skulltuna oxå och det var inte precis någon dans på rosor det jobbet heller...

Kvällen blev en höjdare många kanonkillar var där och det är ju alltid trevligt! Fick många mysiga danser med både gamla och halvnya favoriter. Det var mycket trevligt att Kakan, AnnaKarin och Jenny åkte till skulltuna, alltid skönt att ha några trevliga brudar att stå med.

Själva festen var helt okej. Då vi inte fick med oss någon mat hemifrån köpte vi pizza och det var både en och annan som höjde på ögonbrynet över det.  Pratade med en hel del tevliga människor som jag bara sett på Maffian innan. Och Micke visade på gästfrihet i sin husvagn. Både Jäger och Bailies kom innanför västen. Tack! :)

Längtar verkligen till Öland och jag hoppas att boendet kommer att lösa sig snart...


         image192

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0