Snodd från Biggis

Lovade mig själv dyrt och heligt igår att INTE sitta vid datorn idag. Att jag inte lär mig att inte lova saker som jag inte kan hålla.. :) Är ledig och förkyld, jättetrist. Blev ju sjuk förra onsdagen så det borde ju gå med sig tycker ja. Hoppade över Zlips på Aveny igårkväll var helt slut efter extraövningen med kören. Men ikväll ska jag bara dansa hur jag än mår...


Vad gjorde du för tio år sedan?

Gick sista terminen på gymnasiet. Dansade och grät av smärta då jag hade jätteont i mina fötter. Smärtan som senare visade sig vara RA (ledgångsreumatism). Det var en rätt så jobbig tid, med oro inför att sluta gymnasiet, splitras från min kära Estetklass, oro över hur min framtid skulle se ut med sjukdom, jobb och allt sådant.
Blev tillsammans med Jocke. Det regnade nästan hela sommaren!

I sommar är det tio år sedan jag började att äta Salazopyrin EN mot RA:n. Skrämmande att tänka på hur många kilon jag ätit av dessa tabletter, men det har ju gett bra effekt i alla fall. Det var år sedan jag hade något riktigt skov nu.... tvitvi och ta i trä!

Vad gjorde du för ett år sedan?

Jobbade på Onken, dansade som en tok, planerade inför vår semester till Turkiet. Å var kär och galen, precis som nu :)

Fem snask du gillar.
Popcorn, vetebullar (gärna Roffes mammas bullar), glass, frissy flaskor (godisflaskor som är blå och rosa) och Lussekatter!

Vad skulle du göra om du var miljonär?

Köpa hus, resa, betala alla lån, ge till familjen och till cancerforskning.

Tre dåliga vanor:

Oordningssam, lat, lägger kläder på golvet.

Fem saker du gillar att göra:

DANSA, sjunga, vara ute och pyssla i trädgården hos mina föräldrar på våren, umgås med vänner och familj, resa.

Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa:

Höga byxor!

Fyra favoritsaker:

Mina dansskor, datorn, diskmaskinen, mobilen.

Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

God Morgon! Hoppas du får en bra dag :) Om du är intresserad kan du vara med i utlottningen av en bloggdesign på min blogg http://jyees89.blogg.se/1206563481_ny_utlottning.html :) Kram!

2008-03-28 @ 09:19:43
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0