Ankan måste vara vekt bygd??

Asså hej och hå va jag har ont i kroppen. Jag förstår faktiskt inte varför. Dansade i och för sig i ca fem timmar i lördags men det hör ju inte direkt till ovanligheten... Sedan gick jag ganska raskt uppför branta backen till jobbet i gårkväll och hjälpte en del patienter med förflyttningar och sånt under natten. Å nu känner jag mig halt utsliten både här och där. Å hur ska det då inte bli efter Vårruset på onsdag, Ånäsparken på torsdag och Jättendal på fredag. Som avslutning ett middagspartay hos Lottis och Andreas på lördag är det tänkt. Jag får nog ta och sjukskriva mig om det ska fortsätta i den här takten. Men man lever bara en gång mig veteligt så det gäller att passa på!

Känner mig sagolikt lycklig! Sommardanserna har börjat och Daniel kom hem imorse efter Elitloppshelgen med grabbarna. Totalt sönderbränd i ansiktet, har nog aldrig sett en liknande rödfärg på någon tidigare.

Just nu är jag i Säter hos mamma. Var ju tänkt att vara ute imorgon tills kören började i morgon. Men nu är det personalkris på kliniken så jag ska jobba på mottagningen i stället. Eftertraktad och dubbelbokad. Hoppas på en kraftig löneökning oxå men det verkar ju vara lite klurigare att få till.

På återseende!

Gu va jag är sötsugen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0