Confettis Majgäng

En tapper liten skara på sju personer i från kören, smlades för lite gemenskap och knytis igår hemma hos Malin B. Å gud va kul vi hade! Jättegod mat och intressanta diskussioner och en hel del sång såklart. Kom inte hem förren vid tretiden. Det blev ingen utgång, tiden bara sprang iväg.

    





Jag permanentade håret för två veckor sedan, så här är några bilder på håret. =)

image249


image250




Idag vaknade jag med världens energi. Har städat och rensat bort en massa saker. Det är bara att fortsätta i samma takt. Å i kväll är det DANS igen. *Lycka*

Kommentarer
Postat av: sara

hallå! kom på att du har ju en blogg du, kul grej! jag är typ efter när det gäller såna här nya grejer men festa kan jag som man kan se ffa på sista kortet, ser inte helt fräsch ut där... men håller me, så himla nice party! repris 6e juni efter sjungandet? pratade med anna om det, hon verkade sugen. kram!

2008-05-30 @ 18:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0