Man är väll inget blåbär heller?!

Idag har jag varit effektiv, med tanke på att jag bara varit vaken i en timma!

Alla telefonförsäljare måste älska mig då jag säger JA Tack till det mesta som föreslås. Men idag har jag rensat i mina abonemang :) Kalsonger till Danne, strumpor till mig, AloeWera kapslar och Blåbärspiller från Arcus har fått gå by west. Rakhyvlar dumpade jag tidigare i veckan. Nu ska jag hålla hårt mot hårt nästa gång det ringer.... ett försenat nyårslöfte kan man säga!

Nu är det bara mina kapslar med Omega 3 som får fortsätta att slinka in genom brevinkastet, så det så!

Började rensa i överskåpen i hallen oxå, men när jag började tänka på hur helt omöjligt det är att ta sig in i förådet i källaren så försvann all ork... Så nu stor lådor och annat elände på hallgolvet i stället, Daniel kommer att jubla... eller inte.






Hade verkligen velat gå in i sjukhuskyrkan på vägen hem i morse, men dörren var stängd. Jag tycker om känslan där inne, men det är sällan jag tar mig tid att gå in. Skulle ha behövt ladda mina batterier en aning. Vissa personer sätter sig så nära hjärtat.
Var inne hos henne en stund efter att jag hade överraporterat till dagpersonalen. Det kändes så tydligt när jag väl lämnade över, så släppte jag även en del av min proffesionella sida. Jag fick säga hej då som Ann-Katrin i stället för som sjuksköterska.

..heaven´s got an open door tonight, heaven´s got an open door tonight....
Bodies Without Organs

Kommentarer
Postat av: Annso

Åh, så fint. Förstår vad du menar. Puss

2008-05-16 @ 20:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0