Ännu en vecka har gått förbi.

Allahelgona helgen har bland annat passerat. Det är en speciell högtid tycker jag... att ära och hedra dem som gått före oss som är kvar. Ibland sker döendet fort, en olyckshändelse, ett misstag. Ibland är det en utdragen smärtsam process som kan vara under lång tid och där smärtsamma beslut ibland måste tas.  Jag tänker ofta på döden och trots att jag jobbar i dess närhet så får jag svårare och svårare att fatta att ett liv bara tar slut. Livet är konstigt i sig självt det med, i och för sig. Åkte förbi GA kyrkogorden igår och det var så obeskrivligt vackert med alla tända ljus.

Nog om alla djupa tankar.  

Veckan har varit fylld med aktiviteter som vanligt. Bugg och kör i början av veckan. Var jättesugen på att åka upp på lilla lördag i onsdags men tur nog stannade jag hemma i soffan. Skönt och välbehövligt att bara vila. I torsdags var det planderingsdag tillsammans med Urologens personal. Känns som att det kommer att bli en lång väg att gå för att få det att fungera optimalt. På kvällen käkade vi på Tandori och det blev några glas vin innan Aveny och Arvingarna satte igång senare på kvällen. Jag kom dit själv och jisses va ensam jag kände mig, knappt en människa som jag kände men det blev ganska kul ändå.
Fredag, jobb och sedan 30årsfest i Ljustorp, Nils fyllde tidigare under året och det var maskeradtema. Helt fantastiskt kul var det. Kände knappt någon men jag hade så kul ändå. Det var en mycket lyckad fest, trerätters, coverband, badbalja och bastubad. En tiopoängare till fest!

Här kommer det bilder!



        

I lördags var det dans i Matfors med Blender, härlig kväll! Idag har jag varit helt slut i hela kroppen men det är det värt :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Oj, vilka roliga bilder. Du å Daniel var så snygga på första bilden:) Så du har varit på Arvingarna, utan mig:) Snart kommer jag:) Kram

2008-11-03 @ 08:52:43
URL: http://malinisaksson.blogg.se/
Postat av: Malin

Ankan, jag har inte en bulle i ugnen!!!

2008-11-09 @ 19:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0