Roffesammankomst

Malin, kära Malin har varit uppe några dagar på besök och självklart stod RGkväll på shemat. Fredagen hade vi en heldag full med aktiviteter med start hos Lundbergs frisörer kl 10:00. Vi skulle tona och klippa. Jag tror att hälften av mitt hår hamnade på golvet, men det är bara skönt.





Fredagskvällen inleddes med trerätters med diverse drycker. Lite väl sent på kvällen började vi ta vår återkommande gruppbild... Om jag säger som så så lyckades då inte min kamera fånga oss då vi var som tjusigast det var ett som är säkert....



Å så kommer lite mer bilder från kvällen.

       


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh det var en trevlig sammankomst:) Nu e jag hemma igen, dryg resa men det är det värt:) Tack för i helgen iaf. Lika kul som alltid:) miss u baby!! Puss

2008-11-16 @ 19:00:06
URL: http://malinisaksson.blogg.se/
Postat av: Malin

Nu börjar det osa gammalt inlägg....

2008-11-27 @ 10:44:52
URL: http://malinisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0