Bloggtorka

Fyra dagar sedan sist. Jag blir själv less på att gå in på min sida och se att samma inlägg som dagen innan ligger kvar, utan att orka uppdatera med nya frächa ord och tankar. Så trotts att jag inte är så jätteinsprirerad till att sprida nya Anktankar så gör jag det i alla fall. Någon i blogggemenskapen måste ju släppa till i alla fall och dra sitt strå till stacken =)

Igår var det dans igen. Aveny och Zlips! Oyeah baby! Vilken musik och vilka människor! Kärlek till Zlips! Tackar å det ödmjukaste att ni spelade Rehab en gång till då jag missade den i början av kvällen *puss*

Danne var på hockey innan dansen så jag piffade och sippade på mjölkdrinkar i min ensamhet innan jag vågade mig iväg till Marcus stående förfest, för ännu lite sippande på nu hallonmjökdrinkar(blåbären var utbytta till hallon). Det var nice. Å sicken tjusig villa han har karln!  

Det var mycket folk på Aveny, ruskigt mycket manspersoner. Fast det brukar det i och för sig vara där och jag har inte klagat än så länge :O) Jag hade superkul, och buggen kändes jättebra ÄNTLIGEN!

Idag är det dagen D, DansMara i Hudik! Håller på och tvättar för glatta livet. Tiden bara rusar iväg :( Planen för resten av dagen är att rusa ner på stan, sola, köpa biljett, hälsa på Danne och köpa en flaska, köpa liet annat smått och gott och ta en tur till Fanny. EN av mina favoritfynd affärer.

Sedan hem, duscha, hämta upp tvätt, laga mat, göra sig oemotståndlig och sedan glida ner till Hudik och beträda dansgolvet!

Måste sätta fart NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0