Confetti i Sättna

I dag hade kören konsert i Sättna kyrka i Kovland (bredvid Ånäsparken för er dansare). Det är en ganska liten kyrka och stämningen var avslappnad och gemytlig. Kjell var på sitt bästa humör, vilken underhållare han är, helt makalöst bra! Äpplen, fallande löv och diktläsning bland annat knöt verkligen ihop säcken runt om konsertern. Temat för dagen var Klanger i Höst, under repet tog han fram sången Höstvisa (Vägen hem var mycket  och ingen har jag mött) och efterfrågade en solist. Emma föreslog mig och jag tog gud i hågen och provade att sjunga :)  Det gick riktigt bra och hej va kul det var att få sjunga själv! Jag kände mig avslappnad och bekväm och endast liiiite nervös. Hoppas att jag får göra lite mera soloinslag i kören i framöver...

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej, jag har en utmaning till dig. Läs i min blogg så ser du vad det är. Kram Frida

2008-10-28 @ 09:32:21
URL: http://www.livsdans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0