Hudik -08

Vilken helg, vilken mara, vilka danser och vilken självförtroende boost : )  Jag har haft en sanslöst härlig helg! Bland det bästa var att Emil kom upp trotts hans avision till de stora dansarrengemangen. Stor lycka att få dansa med dig igen, dansmagi på hög nivå... att det ska behöva gå månader mellan tillfällena är bara för tråkigt! Jag hade velat dansa mera bara! Det var många jag inte han dansa med och jag han inte med någon ny, trott att jag har spanat in flera stycken som jag gärna vill dansa med. Men att ha en stor danskrets och högvis med favoritdansare av olika hög grad är ju ett lyxproblem.

Musiken under helgen var av stor klass. Mina älskade Zlipsar visade var skåpet skulle stå under fredagskvällen, de spelar i en egen liga även då Whalströms och Jannez var riktigt bra de oxå! Lördagen, jag säger bara SHAKE... OMG sista snabba låten, manic on the dansfloor,  visar att det är de som regerar. Kickan äger scenen! Hela bandet bara sprutar energi. Blender har givetvis en stor plats i mitt hjärta även de! Titanix höll inte riktigt samma höga nivå som Shake och Blender, de har en hel del riktigt bra låtar men sedan (enligt mitt tycke) oxå en stor del utfyllnadsmaterial, inte så många sugande sköna musikaliskt avancerade foxlåtar och det tycker jag är det viktigaste av allt.

Klockan tolv är det samling i Sättna inför koncerten, så kul det ska bli! Jag ska sjunga en liten stump oxå, eller min stämma själv i en kvartett. Igår på övningen när vi gick fram för att sjunga den låten var jag märkligt nog inte nervös alls. Brukar få en ganska regäl pulsstegring när jag ska sjunga själv men inte igår. Jag ville bara sjunga mer! =)

Kommentarer
Postat av: Sweety P

Tjing ..... boosta hit å boosta dit ;) Tack för resesällskapet i lördags :) kram

2008-10-29 @ 23:18:06
URL: http://sweetypajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0