Tips nummer tre

Ännu en fullmatad vecka har börjat. Jag begriper inta att tiden går så fort, hinner inte göra det jag tänkt från ena veckan till den andra. Om jag inte fastnade timmevis vid datorn skulle jag nog hinna med mer saker men jag vill ju ha koll på det som händer och sker oxå... Surfskvallret drar juh ; )

Idag startade kursomgång tre av Tips och Trix på Altira. Härligt med nya killar i gruppen. Det var en jättekul kväll med massor av skratt i alla fall ifrån mig :)

Imorgon är det kör, och i ett svagt ögonblick så skrev jag förra veckan att vi kunde ha stämövning hemma hos mig... Ska försöka styra till det så att vi sktannar kvar på KFUM! På onsdag är det födelsedag, med familjebjudning på eftermidagen. Hoppas vi hinner med en sväng på Altira oxå för jag är jättesugen på det! Å då det är jag som fyller så borde jag ju få bestämma =) It´s my party lixom.
Torsdag, Aveny och kanske lite party om jag kan ta ledigt på fredag. Fredag och lördag HudikMara!!! Men då jag är en kvinna med ett par bollar i luften så är det rep inför Sättnakonserten både lördag och söndag och som avslutning Confettikonsert kl 15 på Söndag. Alla är hjärtligt välkomna. Det kostar inget å Kovland är ju nästgårds!


Nu ska jag kasta mig över kudden.

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0