Less på att inte vara tiptopp!

Märkigt att jag inte är så danssugen trots att det är två veckor sedan sist. Brukar ju klättra på väggarna efter så här mycket avhållsamhet.... men det beror kankse på den här supertråkiga förkylningen som bara finns där och inte riktigt bryter ut men som heller inte alls blir bättre snarast sämre :(

Var en sväng på Må bra mässan igår med 50årsbarnet Ann, Daniels äldsta syster, det var riktigt trevligt. Provade en massa saker bland annat att ligga på spikmatta och självklart så kom ST precis då. Lagom dimmig efter spikupplevelsen skulle jag svara på en massa frågor. Då jag aldrig lärt mig att vara tyst när det behövs, kläkte jag ur mig en massa märkliga saker som självklart fanns med i tidningen idag...  Sm version light har fått ett nytt ansikte *haha* Det gjorde mycket ondare än vad jag trodde. jag är kanske inte så smärttålig som jag trott. Köpte en nässköljare som skulle vara bra vid förkylning men jag har bara blivit mer täpt i näsan efter att jag använt den :(

Igårkväll firade vi Ann som fyllde år. Vi höll till i fångvårdens gamla lokaler i Bergsåker. Mycket sång och mat.

    

Annars har jag ägnat en hel del tid till sömn och att plugga på instuderingsmaterialet inför kursen på fredag. Men nivån är helt sjukt hög! Även fast jag läst om cellen och sådant tidigare i grundkursen så har jag bara ett svagt hum om vad de olika celldelarna har för funktion i kroppen. Hoppas jag inte kommer att sitta som ett frågetecken hela fredagen!

Prio nummer ett är i alla fall att bli pigg till helgen! Är stressad över det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0