Zlips i Matfors!

måste börja med att uttrycka en stor eloge till arrangörerna på Folket Hus! Omstruktureringa och renoveringen av dansgolvet blev HUR bra som helst! Den lilla hyllan med sittpater och det där fiket i hörnet är borttaget så att govet får breda ut sig i hela rummet. Fiket är flyttat en våning upp och det bästa är att puben är flyttad ännu en trappa upp så nu skiljs dans och pub med en hel våning emellan kanska minska risken för att det medelålders partyfolket håller sig i baren...
Golvet var extremt halt men det blev bättre ju längre kvällen led. Och fort led den oxå blev helt överrumplad när de berättade att de skulle köra sista dansen. Jag hade roligt i vanlig ordning många var inte där då det är mara nästa helg men det gjorde ingenting, körde med "återanvändning" en hel del.

Zlips mina älsklingar! Femte Zlips kvällen på 1,5 veckor, märks det att jag gillar dem? Per gjorde sitt bästa för att lägga sig till med en Jan Johansén feeeling på rösten. Killen var inte bara lite hes utan mycket, grabbarna och Melissa spexade och bjöd på sig som vanligt. Dansade en mysig fox med Berkö när jag tittade upp vid kortsidan på kortsidan för Stefan började prata med någon där som var så fasligt lik Lars i Zlips så jag vart tvungen att kolla på scenen om han var kvar där =) Jag blir verklinge yr ibland när jag foxar och blundar... Å det var ju Lars som stod där och hängde men utan sin bas!

Nu blilr det ingen dans fören på fredag... Men det är lika bra att riktigt längta och ladda. Kläder ska väljas, tvättas och packas. Lite nytt smink shoppas. Strumpbyxor köpas. En sväng till solariet vill jag hinna med! Å så lite jobb oxå.

Nu ska jag ta i med hårdhandskarna i mitt kaos till hem! Fan va less jag är på att ha det stökigt!


Kommentarer
Postat av: annsopannso

Syster Ank! Provtagning nästa vecka. Kram

2008-09-08 @ 17:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0