Zlips i Umeå och Järvsö!

En lätt Zlipshysteri har drabbat mig, för vad annat kan man som dansgalen och tokfoxig tjej göra än att åka på all Zlipsdans som finns inom rimligt avstånd, inte mycket!

Jag börjar med gårdagen/nattens dansäventyr som utspelade sig på Baggböle. Ett glatt gäng bestående av Yo, Berkö, Viktor och undertecknad åkte de 27 milen norrut i mestadels solsken. Vilken kväll det blev! Tror inte att jag stod en dans faktiskt, kände mig hur poppis som hälst : ) Dansade med några nya/halvnya och så kul det var, det var zaata bland annat och så en annan kille som jag buggade med förra gången Zlips spelade på baggis och som jag spanat och försökt bjuda upp på fox de andra gångerna jag varit där upp utan resultat. Igår fick jag i alla fall till det och det var väl värt mödan att få tag på honom! Superbra foxare och buggare! Frida du vet vem jag menar : )

Jag fattar inte att det kan finnas så många extra ordinärt bra danskillar där uppe! Endel för så att jag blir halvt vild och bortom all sans. haha : ) Fick till energin emellanåt i buggen oxå, hej och hå va kul det är att leka =)

Idag är jag lite trött men det känns bra ändå, koncentrationen finns när den behövs! Skönt i alla fall att sommardans mitt i veckorna är över så jag kan bli lite mer proffesionell och komma i till till jobbet. Flexen börjar att bli en aning utarmad...

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaha, så du fick tag på honom till slut! ;) Japp man vill bara ha meeeer! hihi Kram

2008-09-04 @ 12:17:34
URL: http://www.livsdans.se
Postat av: Frida

Ja, jo jag såg att vi ska få foxtillskott (måste vara mer välgörande än kosttillskott tror jag...) härnere. Jag vet bara inte om han tyckte det va kul att dansa med mig men han ska få en ny chans att förstå hur bra jag är. Hahaha



2008-09-04 @ 12:54:32
URL: http://www.livsdans.se
Postat av: Roffe

Ankan, råd får du ta dig!!! Hoppa över några danser så att du kan komma och besöka din goda vän:) Kommer D också att följa med tror du? Kramar!

2008-09-06 @ 19:43:31
URL: http://malinisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0