Blender och Bergeforsen

Jag blir lätt tjatig när jag kommer med superlativ varje gång men så är det. VIlken kväll det blev! Blender med Maria i spetsen bara sprutade energi över scenkanten så i alla fall jag bara jublade av dansglädjen som slet tag i min kropp vid upprepade tillfällen under kvällen =) Satt mer än vanligt faktiskt, det var mycket kvinnfolk i lokalen men det gjorde ingeting. Bara skönt att få titta på de som dansar och på bandet emellanåt. Bästa dansen under kvällen blev faktiskt en bugg, inte vanligt när det gäller mig. Det är så underbart när dansglädjen bara fyller upp mig till brädden, svårt att förklara, när dansen väl var slut så kom jag inte ens ihåg vilken låt det var vi dansade till. Ren dansglädje, kan säga att jag är  såå glad över att jag börjat bugga och att buggångesten släpper mer och mer =) Krister var där för en gångs skull oxå, saknar verkligen honnom när han inte är ute så ofta...

Åkte med Catharina, ääääntligen fick vi träffas igen, saknar så vårt vardagsprat på jobbet : (


Jag har tänkt länge att jag ska ta kort på det jag har på mig inför varje dans, till stor del för att inte ha samma plagg för ofta men det har inte blivit av än så länge. Å det känns lite konstigt att skriva upp vad man har haft på sig oxå men sak samma... det är ju min blogg och jag skriver det jag vill och känner är någolunda passande.  Så i lördags hade jag min svarta axelbandslösa klänning som jag köpte på öland i sommar.  Jag känner mig så fin i den och nu har jag haft den på två danser det här året, efter att jag klipte av axelbanden och det funkar alldelse utmärkt. =)

Kommentarer
Postat av: Lina V

Ankan om inte du själv kommer ihåg vad du har haft på dig tror du då att någon annan gör det?

2009-01-19 @ 22:53:20
Postat av: Ann-Katrin

HAHA, du är en klok kvinna Muffen! Det hade jag inte tänkt på =)

2009-01-20 @ 06:26:14
URL: http://dansanka.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag håller med Muffen, klokt!!!

2009-01-21 @ 22:42:15
URL: http://malinisaksson.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag håller med Muffen, klokt!!!

2009-01-21 @ 22:43:21
URL: http://malinisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0