Frustration

Jag har än en gång kommit till insikt om att jag missbrukar dans... Hela dagen idag har jag gått runt och varit småsur och förbannad på jobbet för att jag inte har någon skjuts till Gävle ikväll. Skickat meddelanden och fiskat åkplats till jag vet inte hur många, men inte fått någon possetiv respons.. Galet när jag tänker efter. Kan tänka mig att stressen varit större för att jag vetat att det finns andra möjligheter att ta sig till dansen som kräver lite mer planering.. i alla fall för tillfället.

Jag är faktiskt fortfarnade förkyld, så det är bra för mig att vara hemma och vila men HUR ska jag kunna få ro i kroppen när jag inte får dansa? Störigt värre och jag blir riktigt irriterad på mig själv för att jag inte bara kommer till insikt att jag inte ska dansa i kväll...

Det är så många jag vill dansa med där nere och jag älskar verkligen att upptäcka nya dansställen och Estraden har jag inte varit på.

Hade alldeles för högt tryck idag på jobbet oxå trotts otroligt lugnt. Men när man är frustrerad innombords så spänner det kanske i kärlen. Inte vet jag.

På måndag blir det i alla fall dans i Östersund, dock ett helt annat vädersträck jämfört med Gävle, men det finns ju en del stjärnor där oxå... men...

Och i slutet av månaden blir det dans i stockholm för hela slanten så det dröjer inte så länge innan jag får dansa med söderfolket....

Kommentarer
Postat av: SweetyP

Ajajaj .... inge kul att vara frustrerad heller!! Går det inget tåg eller nått?? Kan inte kosta så mycket att åka till Gävle väl med tåg ... eller jag kanske e helt ute och cyklar !! Jag har faktiskt varit på Estraden ... när jag bodde i Gävle (bara för att vara lite märkvärdig då) ... men inte för dans dans utan för festdans ;)

Hoppas frustrationen lägger sig!! Kram kram kram !!

2009-01-02 @ 16:38:53
URL: http://sweetypajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0