Prioriteringar

Ja ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig. Igår på kören sa Kjell att vi ska ha konsert i februari och naturligtvis samma helg som Öviksmaran, jag uttryckte ett lätt missnöje kan man säga... Men då han lovade mig att jag ska få sjunga solo har jag faktiskt mot all förmodan prioriterat om. Tungt, men ett solo slår faktiskt ganska högt så jag kommer att dansa på fredagen och ta bussen hem på lördagförmiddag, 9:40 från Övik. Det kommer att bli mycket dans den här våren ändå så en marakväll kan jag faktiskt offra på kören och konsten. Men helt självklart känns det då rakt inte!!!

Men galet roligt att få sjunga själv. Känslan efter konserten i Sättna i Oktober (Hudikmarahelgen för övrigt) då jag oförberätt fick sjunga Höstvisa var underbar, så speedad blir jag knappt efter en underbar dans :)

Kommentarer
Postat av: Lina V

Vart ska du sjunga någonstans, skulle ju vara kul att se ankan sjunga solo!

2009-01-21 @ 22:18:04
Postat av: Ann-Katrin

Den 14/2 i Ånge och den 15/2 i Stöde. Båda kl 18 i någon kyrka :) SKulle vara jättekul om du kom till Stöde muffen!! :)

2009-01-22 @ 06:21:49
URL: http://dansanka.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh, men gud så roligt och vilket härligt erkännande!! Men intressekonflikter är aldrig kul. Jag ska provsjunga ikväll nervöööös men har kommit på att deras övningar krockar med Hågelby (mitt absoluta favoritställe) under sommarhalvåret. Faaaaaan.



Jaja, vi får se vad som händer. Wish me luck!

2009-01-22 @ 12:13:43
URL: http://www.livsdans.se
Postat av: Lina V

Ja jag kanske ska ta mig en tripp till stöde, är det förköp? Jag har ju tänkt att jag skulle bli lite mer kulturell det här är ju ett perfekt tillfälle!

2009-01-22 @ 16:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0