En bra Söndag.

Jag känner mig så tillfreds idag. Gårdagen genererade en massa spänning och det är skönt när den släpper. Fast jag vill göra det igen och bättre, ge mer känslor och få berätta mera. Men jag är nöjd ändå! Jag kände mig faktiskt lugn där framme vid micken trots att det skakade i armarna =) Nästa gång ska jag vara lugnare och tro på mig själv från början!

Nu har jag läst ut alla fyra böckerna av Stephenie Myer om Bella och Edward. Det är så tråkigt när det är över, när orden tar slut. Den serien var det bästa jag läst på flera år... faktiskt. Så så så bra böcker.

Så nu när boken är slut så ska jag ta tag i städningen och utrensningen igen.


Kommentarer
Postat av: Annsopannso

Ett tips, läs dem på engelska. Helt andra böcker =)

2009-09-17 @ 10:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0