Dans igen!

Vilken kväll det var igår. Shake spelade på Älstagårdens finaldans. Hade så otroligt roligt, ville aldrig att kvällen skulle ta slut. Det var en del långväga besök som gjorde att kvällen fick en redig guldkant! Att det kunde vara så kul att bugga, nu förstår jag verkligen tjusningen... Gisses.
Fuktigheten på golvet var obeskrivling, efter två danser var det som att det kokade på golvet... mindre härligt kanske. Åkte dit med Lina, Malin, Kicki och Yvonne, vi kom dit i goood tid har nog aldrig varit på en dans flera minuter innan de börjat. Daniel var upptagen så han kom inte fören precis före paus, men bättre sent än aldrig : )

Igår var även jag och Malin och gjorde stan. Det gick riktigt trögt med shoppingen men efter lite suchi så kom spenderarbyxorna på! Hittade en perfekt dansklänning (som jag hade på kvällen) och en kortkort svart kjol (även den bra till dans). Nu är det bara dans som gäller kan jag säga. Det var jättetrevligt att få vara med Malin igen! Så tråkigt att inte ha möjlighet att bara glida ner på stan med henne som vanligt om någon månad... : (


Snart blir det arbete, jobba kväll.

***************************************

Att man kan bli så förbannad, håller på att få nå bryt!
Nu när vi skaffade ny dator försvann mitt certifikat för att kunna göra bankärenden på datorn. Gick och hämtade ut ny kod igår för att återaktivera. Gjorde det för en stund sedan och så funkar det ändå inte, koden är förbrukad och jag måste hämta ny på banken. Blir så arg, länge sedan jag var så här arg! Å alltid, ALLTID så är jag ju ute i sista sekunde oxå. Räkningarna ska ju gärna betalas innan sista betalningsdagen passeras. Grrrrr. Så många fula ord jag vill skriva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0