DansSommar -07

Då även jag är en person som uppskattar statistik (förutom i sammanhang med universitetsstudier) kommer här en sammanställning av sommarens danser.

Maj
18/5  Zlips Jättendal
27/5  Shake på Altiras avslutning på Norra Berget
31/5  Blender Ånäsparken

Juni
8/6    Blender Jättendal
14/6  Expanders Ånäsparken
28/6  Shake Ånäsparken
30/6  Zlips Lundegårg

Juli
1/7    Blender Lundegård
2/7    Scots och Kindbergs Lundegård
8/7    Zlips Hög
11/7  Blender Hällesjö
12/7  Zlips Ånäsparken
22/7  Blender Hög
29/7  Shake Hög

Augusti

2/8     Blender Ånäsparken
12/8   Date Hög
18/8   Shake Hög
24/8   Shake Jättendal

18 stycken blev det, känner att jag missat en del ändå pga en kort förkylning/trötthet och annat socialt liv. Pluss att det inte blev några nya dansbanor... hade velat testa Nor, Hanssons loge och besöka Sandviken igen. Det är läänge till nästa sommar. Men jag är nöjd ändå, dansbegäret går dock aldrig över, det bara ökar ju mer jag dansar...

Nu hägrar Maran i Övik. Längtar obeskrivligt mycket!

Kommentarer
Postat av: Malin

Kan vi ta din bil då? Annars ska Jenny Sundell åka och de hade bil men jag tror att de var ganska många... Pontus skulle nog också åka så vi kanske kan höra med honom annars??
Vore ju bra om någon mer än jag kunde köra iaf. Kram!

2007-08-27 @ 11:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0