Mot Säter

Vi hoppade dansen igår, Daniel var jättetrött och jag med. Men vi hade en höjdarkväll ändå, bara vi två!  Såg filmen på 3.an En andra chans... såå bra, mycket skratt och lite gråt på slutet. Mysigt att ha en hemmakväll ibland *kär*

Nu är jag lite sen, som vanligt, ska dra ett varv på stan och hitta en present och sedan hem och plocka ihop innan jag tar bussen mot Indal. Jag måste verkligen gilla det här med att göra saker i sista stund!


Livet är så underbart. Hoppas på att det blir lite sol oxå framöver...

Kommentarer
Postat av: Malin

I morgon blir det sol, det har jag beställt:) Hoppas att ni får kul på elin och kristers fest, hade velat vara där i stället för här:( Hade mitt första hjärtstopp igår natt, ska berätta mer sedan... Kram

2007-08-04 @ 22:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0