Rastlös

Kan inte bestämma mig om det blir dans ikväll eller ej. Känner mig trött. Väntar på att D ska komma hem. Han har inte varit så sugen på jannez ... Sist jag dansade till dem var förra året på Ånäsparkens avslutningsdans, å jag kan inte säga att musiken och engagemanget från scenen föll mig i smaken den gången. Förmodligen för att danspubliken inte var den bästa den gången.

Jaja. Hur som hälst så blir det iaf dans på Lördag, tog till och med semester för att slippa jobba den natten för att kunna dansa till Shake på Hög!

Skulle inte vara helt fel med lite energi i den här kroppen just nu!

Kommentarer
Postat av: Malin

Måste säga att jag uppskattar din blogg mer nu när det finns bilder:)

2007-08-17 @ 00:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0