Tråååkigt!

Fan det är dans Blender på Aveny och jag är sjuk.... Tycker att det hela börjar bli väldigt långvarigt :( Börjar fundera på om jag blivit smittad av lunginflamation av någon patient!
Trotts att jag vill sminka mig och fixa, traska till Aveny och dansa häcken av mig så orkar jag inte. Skittrist. Daniel är och tränar och jag sitter och gnäller. Blä.
Jaja jag är ju inte toksjuk iaf (hoppas jag, så hypokondrisk som jag är så är man ju aldrig säker innom det ämnet)

På lördag är det ju iaf dans igen, inte för att jag tror att jag är kry då heller men då ska skorna på i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Malin

Trist att du e sjuk:( Hoppas du blir bättre till helgen. Jag visste inte att jag mailat med Dabiels syster??? Har maialt med en kille och en tjej, killen vill ha mårten men tjejen verkar bättre så jag väntar på att hon ska bestämma sig, måste ju vara Eva då:) Har de en katt som heter Sally? Nu ska vi ta tåget till Sthlm och åka på SPA:)

2007-01-19 @ 11:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0