Ledig

Nu ska jag försöka att skriva om något annat än dans. Man vill ju inte verka heeelt enkelspårig, trots mitt minst sagt brinnande intresse! Börjar faktiskt känna mig ganska mättad, det har varit ohyggligt mycket dans sista tiden och jag är så tacksam över att min käraste har förståelse över mitt behov även då han ofta stannar hemma.

Men nu längtar jag otroligt mycket efter Daniel! Vi har knappt träffats på flera dagar...

Senaste dagarna har jag tillbringat i Säter, lungt och skönt. Har sovit, läst och gosat med Bilbo massor. Samt länsat delar av gården på dess frukter, plockat hallon och jordgubbar i munnen :) Det är verkligen ett bärår i år. Det finns hur mycket som hällst, i körsbärsträden dräller det av kart och en del röda bär. Både mor och far var lediga mycket trevligt!

Nä jag kan inte hålla mig! Det är 5 veckor kvar till maran i Övik! Hej och Hå vad jag vill dit, hoppas att många av mina favoriter som är så hiskligt utspridda över landet kommer!

Igår spelade Shake i Hällesjö, det var betydligt mer lättdansat är förra veckan då Blender var där. Inte lika mycket folk och inte lika varma men förbannat mycket mygg och något knottliknande väsen som svärmade in genom fönsterna! Shake var naturligtvis underbara som vanligt, Peppe var tydligtn lite krasslig i halsen men det märkte jag inget av. Några nya låtar hade oxå tillkommit KUL!  Men lika som förra veckan så var inte applåderna precis öronbedövande... märkligt. Så fantastiskt bra musik och inget gensvar från dansarna. Annat lär det blir på söndag, känns som att det kommer att bli en av de bästa kvällarna på hela sommaren.... 

Jag både buggade, bjöd upp nya och fick mysiga foxar med flera av mina dansgrabbar =)

Kommentarer
Postat av: Biggis

Ja det är TUR att alla barn är olika, så det finns ju inte direkt ngn "garanti" att nästa barn blir likadan..skönt!:) Dessutom innebär det ju att du säkert får ett snällt barn ska du se. Inte kul om jag bidrar till din barnlöshet...;) Tack för senast själv! Kram

2008-08-08 @ 18:26:07
Postat av: Frida

Är också lite överdansad som du säkert läst. Men det var likadant förra året. Utbudet på sommaren är FÖR stort och man vill ju inte missa nåt... ;)



Blir lite fundersam ang. kommentaren ovan....? Kram

2008-08-08 @ 19:34:46
URL: http://www.livsdans.se
Postat av: Frida

Hahaha, lite farligt med såna där kommentarer lösryckta ur sitt sammanhang! Kunde ju snabbt startat ett rykte där.. ;)

2008-08-09 @ 11:07:21
URL: http://www.livsdans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0