Hår

Jag har faktiskt börjat förlika mig med min nya frisyr faktikst. Riktigt nöjd oxå. Men gårdagen var en hård dag, gråtig flera gånger.

Då Danne inte sagt varken bu eller bä om hårkrullet tog jag förgivet att han tyckte att det var ett fruktansvärt misstag.. Å det är ju viktigast att han av alla tycker att jag är snygg i håret. När jag äntligen förklarade hur jag uppfattade honom igårkväll så var det ju då inte alls så som jag trodde. Han tycker att det är helt OK och fint : ) Helt plötsligt är världen en bättre plats för Ankan att gå på. Kommunikation är verkligen väldigt viktigt!!!

Så fort kameran är laddad ska jag lägga upp lite bilder på svallet. Då som jag var mest deppad hittade jag en community om hår och främst lockiga hår. www.lockig.se Kan rekomenderas! Tillbringade sstor del av dagen där igår.

Höjdpunkten var annars en mycket trevlig kväll med AnnSoPanso, först Waneys fika och sedan soffsurr hemma hos mig.

Är på jobbet nu, första natten av tre. Det är rätt mycket här, nästan alla har dropp som pågår samt ett gäng antibeotika oxå, pluss några riktigt krassliga patienter. Förutom full avdelning har vi nio (9) Onksattelitare ute på huset. Asså nio stycken, det är helt sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0