Härlig lördag

Är väldigt nöjd över min lördag än så länge :) Jag har varit ensam men det gör mig inget. Kommer ju att träffa massa folk ikväll på dansen. Är verkligen motiverad till att bli mer hälsosam nu, har bestämt att jag ska försöka att gå till jobbet nu framöver och äta mer frukt. Fasen bara av att skriva om hälsa så blir jag helt sjukt sugen på glass...  Får se om jag har någon karaktär.


Har upptäckt en ny favorit vardagsrätt. Ett paket snabbnudlar, några skivor knaper bacon, halverade små tomater, lite bladsallad och så regält med pressad citron över. Himelsk gott! För att bli extra gott råkade jag slänga på en klick cream fraich oxå.

Nä nu ska jag fortsätta att sola i köket =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0