BloggSlö

Ibland finns inte skrivlusten där helt enkelt. Inte riktigt nu heller men jag känner pressen ;)

Jag mår bra, känner mig tillfreds... och kär =) På jobbet är det MASSOR att göra, men då går dagarna fort. Å det är bra för då är jag snart hos min älskling!

Förra veckan var det full rulle (då oxå) dansade i Hällesjö till Blender på Onsdan. Det var inte så bra dans, toktrångt, varmt och inte så många av mina vanliga danskavaljerer på plats men det var ett rent nöje att titta och lyssna på bandet så det gjorde jag några svängar. Torsdag var det Shake på Ånäs, inte någon höjdare för mig den kvällen heller. Jag har verkligen blivit otroligt bortskämd... trots att jag dansade med flera jättebra killar så hade jag ärligt roligast när jag stod i ett hörn och såg på Shake! Ur led är tiden.

Fredag så var jag partysugen, Kicki var med på noterna och så lyckades jag hitta en fest som jag bjöd in oss på middag och allt. Man får inte vara blyg för då får man inte vara med på något roligt =) Det blev en jättekul kväll hos Helen! Anton, Jessica, Jimmy, Fredrik och en kompis till H var där. Men det blev lite väl mycket av det goda kan man säga..... kära värld.

Resten av helgen tillbringade jag i Säter, läsande teoriboken, upptäkte att mitt körkortstillsånd gått ut oxå :(

Söndagkväll var det dans igen. Highligts på Hög, det var glest mellan dansarna som väntat. Men jag hade det roligaste kväller under veckan ändå. Fick se Hudikmaraflyerserna på papper för första gången... SÅ roligt =)

Måndag käkade jag middag med SweetyP efter jobbet OCH fikade en sväng på Weaynes. Jätteskoj!

Nu har jag inget mer att förtälja.

Kommentarer
Postat av: Jenny

"kära värld", det är ett riktigt ankan-uttryck!!



Hörde att det hade varit lite annorlunda tequilarace ;)

kram

2009-08-13 @ 20:34:10
Postat av: Kicki P.

Vilken fest det blev i fredags!! Tur att du var lite fräck bjöd in oss :-) En repris snart kanske? ;-)

Kram/Kicki

2009-08-15 @ 00:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0